FAQ
Zákaznícky účet
Musím sa zaregistrovať, ak chcem objednať tovar ?
Áno, k nákupu na našom e-shope je potrebná registrácia nového zákazníka.
Akým spôsobom sa môžem registrovať u Vás ako Váš nový zákazník ?
Registrovať sa u nás môžete prostredníctvom registračného formulára na našom webe alebo emailom na obchod@slovakia-trend.sk. Následne po spracovaní údajov Vás bude kontaktovať náš obchodný zástupca.
Môžem sa ako fyzická osoba u Vás zaregistrovať ?
Žiaľ, u nás to nie je možné. Keďže fungujeme ako veľkoobchod, náš e-shop je určený výhradne pre podnikateľov a živnostníkov.
Čo ak som zabudol svoje prihlasovacie meno a heslo ?
Kontaktujte naše obchodné oddelenie e-mailom – obchod@slovakia-trend.sk, telefonicky 0850 111 177 alebo sa obráťte na svojho obchodného zástupcu.
Objednávky
Môžem si u Vás objednať tovar ako fyzická osoba ?
Nie, keďže fungujeme ako veľkoobchod, náš e-shop je určený výhradne pre podnikateľov a živnostníkov. Bez IČO Vás nemôžeme zaregistrovať.
Ako si môžem u Vás objednať tovar ?
Tovar si u nás môžete objednať primárne cez náš e-shop www.strendpro.sk, e-mailom na obchod@slovakia-trend.sk alebo telefonicky na čísle 0850 111 177 alebo prostredníctvom Vášho obchodného zástupcu.
Ako viem, že je moja objednávka potvrdená ?
Dostanete od nás potvrdzovací mail s položkami, ktoré ste si objednali. Týmto je Vaša objednávka u nás potvrdená. Vašu objednávku viete nájsť po prihlásení sa na e-shope v sekcii môj účet – objednávky.
Kedy dostanem tovar ?
Tovar dostanete zvyčajne do 48 hodín od termínu odoslania objednávky. Vyhradzujeme si právo na dlhšie dodanie tovaru do 72 hodín počas TOP sezóny (01.04.2021 – 30.06.2021).
Ako prebieha doručovanie ?
Doručovanie prebieha prevažne našou vlastnou prepravou, avšak využívame aj služby externého prepravcu. Po potvrdení a vyexpedovaní tovaru Vám oznámime deň a približný čas dodania Vašej objednávky.
Aká je cena za prepravu ?
Minimálna hodnota objednávky pre bezplatnú dopravu je 150 EUR bez DPH. Pri nižšej objednávke je automaticky účtovaný poplatok za dopravu podľa platných taríf :
- 100 € až 149 € je poplatok 5 € bez DPH
- 80 € až 99 € - poplatok 10 € bez DPH
- menšie objednávky ako 79 € nevybavujeme.
Ako môžem zaplatiť za objednávku ?
Prvé tri objednávky, ktoré si u nás po registrácii vystavíte, Vám budú doručené na platbu v hotovosti ( t.z. zaplatíte hotovosťou šoférovi pri preberaní tovaru). Následne je možné požiadať o zmenu úhrady objednávky na faktúru so splatnosťou 30 dní alebo so splatnosťou 3 dni.
Mám nejakú zľavu pri platbe v hotovosti ?
Áno, za platbu v hotovosti alebo pri úhrade faktúry do 3 dní je poskytnutá zľava 3% z cenníkovej ceny.
Ako dlho platí záruka na tovar ?
Zákonná záručná lehota na každý výrobok je 2 roky.
Ako uplatním záruku na tovar ?
Po nahlásení reklamácie a požiadaní o jej zvoz je potrebné k reklamovanému tovaru doložiť fotokópiu dokladu o kúpe daného produktu
( kópia pokladničného dokladu ).
Vrátenie tovaru
Môžem objednaný tovar vrátiť ?
Neakceptujeme bezdôvodné vrátenie tovaru, pokiaľ nemá výrobnú vadu alebo nedošlo k administratívnej chybe na našej strane.
Čo v prípade, ak som objednal/a nesprávne množstvo ?
V tomto prípade môžete tovar vrátiť za týchto podmienok, že :
- tovar a obal sú nepoškodené
- máte vypísaný a nami schválený vratkový list
- súhlasíte s manipulačným poplatkom – minimálne 7% z hodnoty vráteného tovaru
( prepravné a administratívne úkony, zaskladnenie )
- tovar musí byť vrátený najneskôr do dvoch týždňov od jeho dodania
Čo v prípade, ak ste chybu v objednávke spravili Vy?
V tom prípade je nám to nutné nahlásiť najneskôr do 48 hodín a po jej preverení Vás budeme kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu.
Kedy bude vysporiadaný tovar po vrátení ?
Do 30 dní od dňa doručenia tovaru na náš sklad - formou dobropisu.
Reklamácie
Akým spôsobom mám nahlásiť a reklamovať nefunkčný alebo poškodený tovar ?
Najneskôr do 48 hodín je potrebné nahlásiť tovar, ktorý bol poškodený pri preprave alebo nefunkčný tovar ( zákaznícka reklamácia ). Zvoz takejto reklamácie je možné nahlásiť cez reklamačný formulár na našej internetovej stránke alebo e-mailom na : dispecer@slovakia-trend.sk. Iný spôsob nahlasovania zvozu reklamácie neakceptujeme.
Akým spôsobom mám nahlásiť nedodaný, prípadne zamenený tovar vo faktúre ?
Akékoľvek nezhody v dodaní tovaru, či sa jedná o chýbajúci tovar alebo zamenené položky vo faktúre, je potrebné nahlásiť reklamačným formulárom na našej internetovej stránke alebo e-mailom na : nedodane@slovakia-trend.sk.
Akým spôsobom Vám môžem poslať reklamovaný tovar ?
Po nahlásení a odoslaní reklamačného formuláru ( cez web ), prípadne nahlásení reklamácie cez e-mail: dispecer@slovakia-trend.sk a následným spracovaním reklamácie sa Vám ozveme a pre reklamovaný tovar príde náš šofér. Dátum a čas Vám upresníme.
Kde získam informácie o stave mojej reklamácie ?
Všetky potrebné informácie ohľadom riešenia Vašej reklamácie získate telefonicky na 056 652 4524 alebo 0915 392 687, prípadne e-mailom na: reklamacie@slovakia-trend.sk.
Zákaznícky servis
Na koho sa môžem obrátiť, ak mám nejaký špecifický problém či otázku ?
Obrátiť sa môžete na svojho obchodného zástupcu alebo na naše obchodné oddelenie.